Vaikka kai oikeasti pitäisi kirjoittaa ”koti” kun täällä asutaan näillä näkymin vain muutama kuukausi, ja ”arkea”, kun ei esimerkiksi kiusallinen työelämä ole liikaa päässyt vielä häiritsemään. Ajattelin kuitenkin esitellä vähän tätä meidän tän hetken kotia…
Koti ja arkea
- Posted on
- – 2 kommenttia artikkeliin Koti ja arkea